miercuri, 3 februarie 2010

Sara y Lucas - Me gusta asi (Michelle Jenner)



M-am indragostit de acest serial de cand am vazut primul episod pe AXN.
L-am revazut pe AXN Crime, il revad pe AXN. In perioada Craciunului, cand in doua weekenduri consecutive au difuzat pe AXN "maraton LHDP", am tinut blocat televizorul pe acest post pentru ca, normal, nu puteam sa nu re-re-re-re-vad acest serial super.

Imi place modul in care incurca si descurca itele cei care lucreaza la sectia de politie din San Antonio, imi plac tampeniile pe care le fac Paco - Mariano - Lucas, dragostea nebuna si frumoasa dintre Sara si Lucas, imi place de Lola - e o femeie super si, de multe ori, mi-e dor de Bernarda (de ce-or fi trebuit s-o scoata atat de devreme din serial? :( ).

Imi place modul in care Sara il simte pe Lucas, cand viseaza cu el, melodia de pe fundal cand ea viseaza cu Lucas; episodul in care Lucas, ranit fiind la evadarea din inchisoare, cand e cat pe ce sa se inece, iar Sara il viseaza cazut in apa si se arunca, inoata spre el, si il ajuta sa respire, te face sa vrei sa crezi ca poate exita cu adevarat o astfel de legatura intre doi omanei care se iubesc mai mult decat orice pe lumea asta, pana la a-si da viata unul pentru celalalt ...

Si astept cu nerabdare sa revina AXN-ul cu seria 7, desi stiu ca va iesi Lucas (Hugo Silva a avut ceva proiecte individuale), fapt care ne va face pe toate sa suspinam.... Mai apoi, va iesi si Lola si uite-asa, se anunta sfarsitul seriei ...

Am inteles ca se doreste o reluare a ei, o continuare, de fapt, insa nu a mai confirmat nici Hugo Silva (Lucas), nici Michelle Jenner (Sara) si nu stiu daca va acelasi farmec seria fara ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu