joi, 5 august 2010

Ai suflet tu?



A ta să fie umbra-aceea?
Sau doar mi-e tare dor de tine...
Aş vrea să nu mai simt durerea
Când noaptea cade peste mine!
Să uit că am iubit şi astăzi,
Când am rămas să schimb o lume,
Să nu îmi mai clădesc palate
Fără de timp, fără de nume.
Căci eu o viaţă sunt şi-atât de goală
E lumea mea fără de tine...
Îţi aminteşti cum sear-de seară-ţi
Şopteam: ''Mi-e-atât de dor de tine!''??
Îţi aminteşti cum eu din lacrimi
Clădeam crenele de lumină,
Cum stele răscoleam din patimi
Să-ţi fie ţie viaţa plină?
Şi iară m-am pierdut în noapte
Când braţele-am întins spre tine...
Din vise mi-am clădit palate
Şi-n ochi ţi-am aşternut iubire...
Îţi aminteşti cum cerul nopţii
Eu l-am pictat cu chipul tău?
Azi îngeri reci îmi plâng cu stele...
Ai suflet tu?? Să cred, mi-e greu!!

(2008)