miercuri, 29 decembrie 2010

Stuck in the past

Numai eu ma simt si acum "ramasa in trecut"? Numai mie sa-mi fie dor de iarba aceea verde, ca de poveste, din acel 23 August la Dunare? Numai mie sa-mi fie dor de ochii aceia care vorbeau verzi si uscate si ma faceau sa rad din tot sufletul si din toata inima, nestiind cum sa-mi spuna ca s-au indragostit de mine?

Numai eu sa fi ramas blocata in trecut si sa nu-ti pot uita sarutarile si imbratisarile in care sufletul meu pur si simplu se desprindea de trup pentru a se cuibari in inima ta?

Sa fiu numai eu aceea care-si aminteste de parca s-ar fi intamplat ieri de ziua in care m-ai condus la gara si ai sfarsit prin a urca si tu in tren cu mine?

Numai mie sa-mi para rau si acum, dupa 17 ani - jumatate din viata mea! - ca, desi "depusesei actele la primarie", verighetele noastre nu s-au mai unit in cele din urma?

Si sa fiu oare numai eu aceea care, dupa o noapte intreaga in care mi-ai colindat visele si ai fost atat de aproape de mine incat te-am simtit atat de real, dimineata sa-mi fie dor nebun de tine si sufletul sa-mi planga intreaga zi dupa jumatatea care fusese candva a lui?

Numai eu sa fiu aceea care vrea sa ramana blocata in trecut si sa pastreze in suflet amintirea ta, de teama sa nu te piarda?

Aseara am fost din nou impreuna, m-ai imbratisat, m-am cufundat in cerul ochilor tai verzi pe care atat de mult ii mai iubesc inca si ti-am soptit in gand ca mi-e atat de dor de tine!! - nu stiu daca si tu m-ai visat sau daca doua suflete atunci cand se viseaza se si intalnesc - asa cum se spune.

Stiu insa ca eu si azi te mai iubesc: la fel ca ieri, la fel ca-ntotdeauna. Si fie chiar si pentru o noapte, sufletul meu a fost fericit pentru ca eu l-am blocat in timp si asa a putut fi din nou cu tine!

Cine-a spus ca ochii care nu se vad se uita?! Nu ochii care au rascolit cerul sufletului meu de atatea ori! Nu ochii tai care pur si simplu zambeau de fericire cand ne intalneam si care m-au durut atat de tare cu tristetea lor atunci cand ne-am despartit!

Sunt ochi care au reprezentat intreaga lume la un moment dat in viata unui om - acesti ochi nu se pot uita niciodata! Amintirea lor nu o va sterge nici trecerea timpului, nici furtunile, nici ploile si nici macar moartea.

Poate ca tu ai fost sufletul meu pereche. Poate ca de aceea am ramas blocata in timp alaturi de ei, ochii tai.

Poate de aceea ne cautam inca ...
(vineri, 17 aprilir 2009)


PS Multumiri pt clip Tatiana Blue!!! :-*