luni, 16 noiembrie 2009

27.06.2009 Mesajele artiştilor în memoria lui Michael Jackson



Neil Diamond, Wyclef Jean, Denise Richards, Mariah Carey, Lenny Kravitz, Nick Cannon, Busta Rhymes, Ludacris, Ja Rule, Fred Durst, Madonna, Pink sunt doar câţiva artişti care încearcă să-şi exprime regretele şi deplâng moartea lui Michael Jackson.

"Michael Jackson a fost extraordinar, îmi va fi dor de el" - Neil Diamond

"Odihnească-se în pace. Michael Jackson va trăi pentru totdeauna în inima mea şi nu voi uita niciodată ziua în care a venit să mă vadă la studio şi i-am cântat muzica. 140 de caractere disponibile pentru a-l descrie pe Michael Jackson. Iubitor, grijuliu, o sursă de inspiraţie pentru generaţii întregi, o muză pentru muzicienii de pe întreg Globul " - Wyclef Jean.

"Sunt atât de tristă pentru familiile lui Michael Jackson şi Farah Fawcett. Durerea şi tristeţea resimţită de ei...Mă rog pentru ei" - Denise Richards.

"Niciun alt artist nu-l va înlocui. Steaua lui va străluci pentru totdeauna" - Mariah Carey.

"A fost Regele Pop-ului. Prin asta a spus tot. Odihneşte-te în pace, dragă Michael. Ne-ai oferit totul. Mi-ai oferit bucurie pe când eram copil şi mi-ai arătat drumul. El era muzica. Punct. Imensitatea lui ca star a fost extraordinară. Am văzut şi ce tată extraodinar a fost. A fost o fiinţă frumoasă. Sunt profund întristat în această seară " - Lenny Kravitz.

"Odihnească-se în pace. Moştenirea sa va trăi pentru totdeauna" - Nick Cannon.

"Dumnezeu să binecuvânteze familia lui Jackson. Fiţi puternici iar rugăciunile şi cele mai bune dorinţe se duc către familia lui Jackson. Am întârziat sa postez pe Twitter pentru că încă nu cred ce s-a întâmplat. Michael Jackson eşti cel mai mare talent pe care omenirea l-a cunoscut" - Busta Rhymes.

"În acest turneu i-am adus un tribut lui MJ purtând jacheta lui şi mănuşile din videoclipul "Beat It". Ironia şi sincronizarea sunt şocante. Sunt foarte trist. A fost cu adevărat strălucit şi este motivul pentru care îmi place să dansez. Michael Jackson a fost genial şi o să-mi fie dor de el"- Fred Durst.

"Dacă nu era Michael Jackson, nu aş fi aici unde mă aflu acum. Muzica şi moştenirea sa vor dăinui pentru totdeauna. Rugăciuni pentru familia sa" - Ludacris.

"Regele Pop-ului să se odihnească în pace. A fost cel mai bun" - Ja Rule.

"Nu mă pot opri din plâns de la aflarea veştii. Întotdeauna l-am admirat pe Michael Jackson. Lumea a pierdut unul dintre cei mai mari artişti, dar muzica sa va exista pentru totdeauna. Inima mea se îndreaptă spre cei trei copii ai săi şi ceilalţi membri ai familiei sale. Dumnezeu să-i binecuvânteze"-Madonna.

"Michael Jackson a fost unul dintre cei mai buni artişti. Odihnească-se în pace." - Pink.

"Nu-mi găsesc cuvintele pentru a putea exprima cât de întristat sunt de moartea lui. Am pierdut un geniu şi un ambasador nu doar al muzicii pop, ci pentru muzica în general. A fost o sursă de inspiraţie pentru generaţii întregi şi întotdeauna voi preţui momentele pe care le-am împărţit cu el pe scenă, toate lucrurile pe care le-am învăţat despre muzică de la el şi timpul petrecut împreună. Inima mea se îndreaptă spre familia şi cei dragi lui" - Justin Timberlake