sâmbătă, 31 octombrie 2009

This is it - filmul

http://www.profm.ro/michael-jackson/stiri-michael-jackson/this-is-it-nominalizat-la-oscar-5068195

L-am vazut azi. Am asteptat ziua de azi cu sufletul la gura.

Un film-documentar extraordinar. Un film care ni-l prezinta pe Michael exact asa cum a fost o viata-ntreaga: un profesionist de exceptie! Am fi avut parte de un show de exceptie, care ar fi revolutionat, inca o data, intreaga industrie muzicala.

Ce mi-as dori eu acum, este ca toti acei mijici care l-au hulit si au aruncat cu vorbe urate si grele in el in ultimii ani, cand au spus incoace si-ncolo ca nu mai are voce, ca nu mai stie sa cante si alte tampenii de genul asta, sa iasa in fata si sa-si ceara public scuze! Asa ceva este innaceptabil!

Mi-a placut vocea dumnezeiasca pe care o stiam atat de bine din sutele de melodii ale lui Mike, dar ascultandu-l fara muzica pe fundal, a fost ceva mirific! Dumnezeule, ce om extraordinar, ce voce ingereasca!

Ne vei lipsi imens de mult, Mike! :(((