marți, 28 iulie 2009

Michael si mass-media (sau lupta mea cu morile de vant)

Dumnezeule, cat de mult imi va lipsi muzica si vocea asta atat de perfecta, omul asta atat de extraordinar!!! Pentru cei ce au stiut sa priveasca dincolo de "senzationalul" de doi bani al presei de scandal, pentru cei ce l-au inteles pe Michael exact asa cum era el (un suflet de copil intr-un corp de om mare, un suflet care a vrut binele celuilalt inaintea propriului sau bine, o minte deschisa, sincera, inocenta si lipsita de perversiunile inventate de presa numai de dragul banilor!!), zilele astea au insemnat o durere de nedescris, o pierdere imensa pentru ca o data cu Michael a murit efectiv parte din sufletul nostru! Noi, cei care l-am iubit si cand presa l-a hulit, noi suntem cei care l-am iubit dezinteresat, nu doar de dragul ratingului si al banilor incasati din publicitate. Noua, Michael ne va lipsi cu adevarat! :(



In cazul acesta, al piedrerii lui Michael, imi pare rau, dar nu accept zicala cu "mai bine mai tarziu decat niciodata" pentru simplul fapt ca au reinceput sa-l promoveze mult, mult prea tarziu, pentru ca ei sunt cei care i-au si ne-au furat cel putin inca 20 de ani de viata...

Sunt curioasa cat ii va tine aceast sentiment de vinovatie?! Cati dintre cei din media de zilele astea: MTV.ro, ProTV, AcasaTv, RealitateaTV, Antena1, CNN - cati dintre toate aceste posturi tv care au tot difuzat stiri legate de moartea lui Michael isi vor mai aduce aminte de el la anul, peste 5 ani, peste 15 ani ... Pentru ca nu i-am mai auzit de ani buni sa isi mai aminteasca ceva de Freddie Mercury, de Elvis Presley. Si de ce? Doar pentru ca un documentar cu ei nu le mai aduce atat de multi bani precum le aduc stirile de scandal???

Genul asta "mai nou" de stiri si televiziuni mie, una, imi lasa un profund gust amar ... >:(

"Heal the world" ... Ce vis frumos, ai avut, Mike, si cat de rea e lumea in care traim! :(



Se spune ca pretul unei persoane il afli cu adevarat numai dupa ce o pierzi! Si este atat de jalnic, pentru ca toata presa asta de scandal l-a ranit fara remuscare, fara sa incerce sa judece corect! Intr-o astfel de lume, nu numai Michel a fost un neadaptat; si eu am momente sute in care ma simt la fel, ma razboiesc cu morile de vant, si sunt convinsa ca la fel sunt si alte sute de persoane, persoane crescute cu frica de Dumnezeu, crescute de parinti cu cei 7 ani de acasa, persoane care prefera linistea sufleteasca mustrarii de constiinta! Pentru ca viata asta este atat de usoara si atat de frumoasa vazuta prin ochii unui copil si atat de grea si de dificila numai datorita modului in care oamenii mari si-o complica singuri!

Tragedia mare vine insa mai mult din partea postruilor de muzica (tv si radio), a caselor de discuri (Sony Muzic in acest caz), care nu au stiut sa-si promoveze geniul atata vreme cat l-au avut, culmea ironiei, langa ei!! S-au dezis de el la primul cantec de ”cocos”, precum s-a dezis Sf. Petru de Iisus! Cata fatarnicie, Dumnezeule!

Eu le multumesc numai pentru faptul ca macar MTV-ul RO ne-a oferit zilele astea posibilitaea de a-l plange impreuna, noi, toti cei l-am iubit pe Michel si i-am urmarit cu ardoare muzica/ munca de an cu an, prin proiectiile concertului din '92, prin zilele astea dedicate lui, Regelui muzicii!

As vrea sa vad daca si peste 5 ani vor face la fel sau atunci nu "v-a mai vinde"???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu