duminică, 27 martie 2011

ADRIANA ANTONI - DORUL DE COPILARIE



E in lume un dor mare
Ce il porti si nu te doare
Si il porti cu bucurie
Dorul de copilarie.

Toti am fost copii odata
Langa mama, langa tata.
Nu-i om sa nu-si aminteasca
De casuta parinteasca.

R: Dar asa-i viata lasata
Sa fii copil doar o data
Si cei sapte ani de-acasa
Sa-i porti in suflet o viata.


As da tot cu bucurie
Pe-o zi de copilarie
Sa mai fiu la sanul mamii,
Pe-o mana sa numar anii

Toti am fost copii odata
Langa mama, langa tata.
Nu-i om sa nu-si aminteasca
De caldura parinteasca.

R: Dar asa-i viata lasata
Sa fii copil doar o data
Si cei sapte ani de-acasa
Sa-i porti in suflet o viata.


Vreau sa mai fiu copil mic
Sa mai am si eu bunic
Ca bunicii-mi tineau parte
Nu spuneau ca nu se poate

M-au lasat sa fac ce-am vrut
Ce spuneam eu era sfant
Imi spuneau povesti de noapte
Si-mi faceau poftele toate.

R: Dar asa-i viata lasata
Sa fii copil doar o data
Si cei sapte ani de-acasa
Sa-i porti in suflet o viata.