luni, 18 februarie 2013

Adrian Aron - Plange o chitara

felicitari tatalui, pentru o astfel de compozitie de 20+ ...






Plange o chitara langa inima mea
Cu glas de argint te roaga sa o asculti
Plange despartirea noastra
Plange c-ai putut sa uiti
Ca pe-un lucru neinsemnat, iubirea
Plange despartirea noastra
Plange c-ai putut sa uiti
Ca pe-un lucru neinsemnat
Iubirea ...

Raman doar singur pe drumul meu
Sa plang in taina ce-am pierdut
Sa-mi para rau
Sa nu mai cred nici in cuvinte
Nici in iubiri la infinit
Sa inteleg c-a fost un joc
Un joc si s-a sfarsit ..
Sa nu mai cred nici in cuvinte
Nici in iubiri la infinit
Sa inteleg c-a fost un joc
Un joc si s-a sfarsit ..

Si pentru tot acuma eu te iert
Nu cred sa aiba nici-un rost ca sa te cert
Atat te rog s-asculti chitara
Iti canta tie vrea sa-ti spuna
Ca poti glumi intr-o iubire
Dar nu iubi in gluma
Atat te rog s-asculti chitara
Iti canta tie vrea sa-ti spuna
Ca poti glumi intr-o iubire
Dar nu iubi in gluma