miercuri, 8 iulie 2009

Preţul unei persoane îl afli cu adevărat, numai după ce o pierzi!

Asa s-a intamplat si cu Michale Jackson: hulit de mass-media in ultimi ani, pus la colt fara a judeca inainte de a emite acuzatii gratuite. Pentru ca eu consider ca fiecare dintre noi este capabil, atata vreme cat a facut o scoala, sa analizeze singur fapte, gesturi, cuvinte si sa judece, nu sa ia de bun tot ce spun unii si altii .... Sau, cel putin, asa ar trebui sa fie ... Zilele trecute, ProTV-ul a difuzat documentarul controversat, cel care i-a facut lui Michael mult rau la cea de-a doua acuzatie din 2003. Nu stiu de ce, dar eu inclin sa cred ca totul a fost bine-fabricat de dinainte. Nu neaparat in ceea ce-l priveste pe Bachir, care eu consider ca a devenit un om rau, malitios, in momentul in care Mike l-a luat cu el la cumparaturi si asta a vazut cati bani a cheltuit Michael si, uite-asa, invidia a pus stapanire pe el. De ce spun asta? Pentru ca pana la acel moment de "rascruce" al interviului, tipul a parut corect. Ei bine, din acel moment, s-a schimbat radical, a inceput sa rastalmaceasca gesturi si cuvinte si, mai mult chiar, a inceput sa emita judecati, de parca noi, cei ce urma sa privim reportajul, eram atat de analfabeti, incat aveam nevoie de ajutorul unei alte persoane sa ne "traduca" in propria interpretare tot ceea ce si ochii si urechile noastre vedeau si auzeau si singure.

Eu nu-l consider cu nimic vinovat pe Michael:
- nici pt ca s-a considerat a fi Peter Pan in inima lui (si intaresc aici, pt ca macar acum, cei care au urechi de auzit, sa auda!);
- nici pt ca a lasat alti baieti mici sa doarma in pat cu el pt ca nu trebuie mintile perverse sa gandeasca NUMAI in conotatii sexuale - Michael, pur si simplu, i-a vazut ca pe frati mai mici, le citea povesti si avea grija de ei!

Problema e a celor murdari mental si sufleteste, a celor care nu mai cred in puritatea sufletului si a mintii pt ca ei si le-au murdarit sau pierdut cu multa vreme in urma. Problema celor mult prea sinceri, prea deschisi, prea corecti este ca intr-o societate bolnava ca a noastra, genul asta de persoane deranjeaza! Si stiu ce spun, pt ca de multe ori si eu m-am trezit luptand cu morile de vant, facand pe "justitiara" (cum zice mama); dar nu mi se pare corect nici fata de celalalt si cu atat mai mult fata de mine-insami sa mint, sa calc peste cadavre, numai in ideea de a obtine ce-mi doresc. Am spus-o mereu, am aratat-o mereu si mereu o voi arata: prefer linistea sufleteasca, mustrarii de constiinta! Si prefer Doamne-Doamne sa-mi puna cate o bila alba (chit ca aici, voi fi calcata in picioare de cei "murdari"), decat una neagra si sa trebuiasca apoi, cand va sosi vremea sa trec prin vamile dintre cele doua lumi, sa ma trimita sa fac cateva baite bune in cazanul cu smoala! Purteti rade, dar un lucru il stiu cu siguranta: NIMENI nu pleaca "dincolo" inainte de a-si plati mai intai AICI greselile! (Nu dezvolt, asta-i un alt subiect!)

Ei bine, pentru a rezista intr-o astfel de lume, pentru a nu te murdai si tu, rezisti numai daca iti creezi o lume a ta, o lume in care te simti fericit, in care te refugiezi cand iti simti sufletul sfasiat si mai greu ca pietrele de moara. Daca altul nu are o astfel de lume, daca nu e capabil sa viseze, sa creeze, asta nu inseamna ca TU este nebun! Michael a fost Peter-Pan in inima lui, eu am ramas blocata in timp la 17 ani si sunt sute de momente in care vreau sa ma simt din nou ca la "tei ani, patu' luni", oricat de nebuna as putea sa par!

Viata asta este atat de usoara si atat de frumoasa vazuta prin ochii unui copil, si atat de grea si de dificila datorita modului in care oamenii mari si-o complica ei singuri!

Mi-e ciuda ca pana acum toata mass-media il vorbea numai la modul bizar, iar acum, pentru ca au fost constienti de impactul universal pe care moartea lui l-a provocat, ei bine, toti acesti Iuda, dintr-o data, si-au adus aminte ca Michael a fost un geniu, ca muzica lui vinde, ca a revolutionat intreaga industrie muzicala, de show-biz, performance, videoclip, dans, miscare scenica. Cata fatarnicie, Dumnezeule!

Pentru cei ce au stiut sa priveasca dincolo de "senzationalul" de doi bani al presei de scandal, pentru cei ce l-au inteles pe Michael exact asa cum era el (un suflet de copil intr-un corp de om mare, un suflet care a vrut binele celuilalt inaintea propriului sau bine, o minte deschisa, sincera, inocenta si lipsita de perversiunile inventate de presa numai de dragul banilor!!), zilele astea au insemnat o durere de nedescris, o pierdere imensa pentru ca o data cu Michael a murit efectiv parte din sufletul nostru! Noi, cei care l-am iubit si cand presa l-a hulit, noi suntem cei care l-am iubit dezinteresat, nu doar de dragul ratingului si al banilor incasati din publicitate. Noua, Michael ne va lipsi cu adevarat! :( =((

In cazul acesta, al piedrerii lui Michael, imi pare rau, dar nu accept zicala cu "mai bine mai tarziu decat niciodata" pentru simplul fapt ca au reinceput sa-l promoveze mult, mult prea tarziu, pentru ca ei sunt cei care i-au si ne-au furat cel putin inca 20 de ani de viata...

Sunt curioasa cat ii va tine aceast sentiment de vinovatie?! Cati dintre cei din media de zilele astea: MTV.ro, ProTV, AcasaTv, RealitateaTV, Antena1, CNN - cati dintre toate aceste posturi tv care au tot difuzat stiri legate de moartea lui Michael isi vor mai aduce aminte de el la anul, peste 5 ani, peste 15 ani ... Pentru ca nu i-am mai auzit de ani buni sa isi mai aminteasca ceva de Freddie Mercury, de Elvis Presley. Si de ce? Doar pentru ca un documentar cu ei nu le mai aduce atat de multi bani precum le aduc stirile de scandal???

Genul asta "mai nou" de stiri si televiziuni mie, una, imi lasa un profund gust amar ... X(

"Heal the world" ... Ce vis frumos, ai avut, Mike, si cat de rea e lumea in care traim! :(


Din lista celor mai frumoase melodii (top 3, dupa gustul meu ;) semnate MJ:


Dirty Diana


Give into me



Din lista celor mai frumoase videoclipuri (top 3, dupa gustul meu ;) semnate MJ:

Smooth criminals


Remember the time


Earth song